English for Specific Purposes

Κωδικός Μαθήματος:

Η3

Semester:

H' Εξάμηνο

Κατηγορία:

Υποχρεωτικά ( ΜΕΥ )

Ώρες:

5

Μονάδες ECTS:

4



 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Oι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος αναμένεται :

  • να δύνανται να παρακολουθήσουν ή να πραγματοποιήσουν προφορική παρουσίαση θεμάτων της ειδικότητάς τους (ανακοινώσεις, δελτία ειδήσεων, επικοινωνία με πελάτες, τουρίστες και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό) συμμετέχοντας σε επακόλουθη συζήτηση, ή/και συνθέτοντας συνοπτικό ή εκτενές γραπτό κείμενο με γλωσσική ευχέρεια και σαφήνεια (επιστολές, υπομνήματα, επιχειρησιακές εκθέσεις), χρησιμοποιώντας την απαιτούμενη επιστημονική ορολογία του γλωσσικού τους αντικειμένου
  • να συνδυάζουν και να εφαρμόζουν την ξένη γλώσσα στις επαγγελματικές τους ανάγκες
  • να μπορούν να συγγράψουν ακαδημαϊκές εργασίες με σαφή διατύπωση του θέματος προς υποστήριξη και συνοχή λόγου κάνοντας χρήση της σχετικής βιβλιογραφίας με παράθεση βιβλιογραφικής αναφοράς
  • να κατανοούν ξενόγλωσσα επιστημονικά άρθρα. Οι φοιτητές θα πρέπει να εξασκούν τις γλωσσικές δομές που απαιτούνται για αυτές τις δεξιότητες.

 

Γενικές Ικανότητες

  • Ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεπιστημονικό και διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης , δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και πολυπολιτισμικότητα

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η διδακτέα ύλη καλύπτει θεματολογία της ειδικότητας των φοιτητών:

  • Τourism: advantages and disadvantages
  • Tourism: travelling for pleasure
  • Dialogue on tourism
  • Customer relations
  • Guidelines for tourism of the future
  • Tourism-key to development, prosperity and well-being
  • Slow Tourism versus Mass Tourism
  • UNWTO: Tourism towards 2030
  • Poverty alleviation through tourism
  • Eco-Tourism
  • Mountain Tourism
  • Safe Tourism
  • Religious Tourism
  • Writing a research paper

Δίνεται φάκελος σημειώσεων (reader) με συμπληρωματικό υλικό -θεωρία και ασκήσεις –και διάφορα φυλλάδια (handouts) με κείμενα ειδικότητας και ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. Επίσης το βιβλίο Reviewing English Grammar.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Η θεωρία του μαθήματος αξιολογείται με:
-γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει χορήγηση ερωτηματολογίων που καλύπτουν όλη την ύλη του κάθε μαθήματος και αφορούν σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (multiple-choice), σωστού-λάθους(true-false), συμπλήρωση κενών (fillinthegaps), και ανάπτυξη κειμένου (textdevelopment)
-Παρουσίαση ομαδικής εργασίας (20%)

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Jacob, M. & Strutt, P (2009). English for International Tourism, Coursebook Longman
  • Mol, H. (2008) English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies, Coursebook, Garnet: Reading
  • Hardwick, C. English for Tourism, British Council Specialist English [online] Available here.
  • A Selection of Scientific Journals as: Journal of Travel Research Journal of Sustainable Tourism International Journal of Research in Tourism and Hospitality Journal of Tourism and Leisure Studies Annals of Tourism Research
  • A selection of topics from the LCCI Spoken English for Tourism Syllabus (at the professor’s discretion)
  • Selected material from textbooks, newspaper articles, journals, brochures, advertisements, tourist information leaflets (at the professor’s discretion)
  • Longman Dictionary of Contemporary Engish