English for tourism

Κωδικός Μαθήματος:

Ζ3

Semester:

Ζ' Εξάμηνο

Κατηγορία:

Υποχρεωτικά ( ΜΕ )

Ώρες:

5

Μονάδες ECTS:

5

Καθηγητές Μαθήματος

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Oι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος αναμένεται:

  1. να είναι ικανοί να αναπτύξουντην ικανότητα κατανόησης και χειρισμού του επιστημονικού αγγλικού λόγου, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επικοινωνιακές και ακαδημαϊκές ανάγκες τους σε περιβάλλον εργασίας Διοίκησης Τουρισμού.
  2. να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά διατυπώσεως και συνθέσεως της Αγγλικής επιστημονικής γλώσσας και ειδικότητάς τους και να κατανοούν την αγγλόφωνη βιβλιογραφία της Διοίκησης Τουρισμού.
  3. να αναπτύξουν δεξιότητες συγγραφής βιογραφικού σημειώματος, εταιρικής ανακοίνωσης τύπου, εμπορικής αλληλογραφίας (γράμμα προσφοράς προϊόντος, παραπόνων, αναφορά προόδου εργασιών), εξάσκηση σε δημόσια συζήτηση, λήξη συνεντεύξεων, χρήση ορολογίας τουριστικών επιχειρήσεων: ξενοδοχεία, εστιατόρια, τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες και συνεδριακά κέντρα, ανάλυση casestudies.

 

Οι φοιτητές θα πρέπει να εξασκούν τις γλωσσικές δομές που απαιτούνται για αυτές τις δεξιότητες.

 

Γενικές Ικανότητες

  • Ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό και διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης , δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και πολυπολιτισμικότητα

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η διδακτέα ύλη καλύπτει θεματολογία της ειδικότητας των φοιτητών:

  • Advantages and Disadvantages of Tourism
  • Benefits from travelling
  • Types of holiday
  • Is eating in a restaurant a relaxing experience?
  • Our rights when eating out
  • Food Consumption during vacation
  • New York Cafés
  • Docklands turns its attention to tourism growth
  • World Tourism Organization (general outlook)
  • Day tours
  • Information about some islands
  • Different Generations in the Western world
  • Responding in an interview
  • Curriculum Vitae
  • Vegetarianism
  • Food for thought
  • To tip or not to tip
  • Vocabulary of foods and beverages
  • Writing a research paper
  • Δίνεται φάκελος σημειώσεων (reader) με συμπληρωματικό υλικό -θεωρία και ασκήσεις –και διάφορα φυλλάδια (handouts) με κείμενα ειδικότητας και ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. Επίσης το βιβλίο Reviewing English Grammar.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Η θεωρία του μαθήματος αξιολογείται με:
-γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει χορήγηση ερωτηματολογίων που καλύπτουν όλη την ύλη του κάθε μαθήματος και αφορούν σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (multiple-choice), σωστού-λάθους (true-false), συμπλήρωση κενών (fillinthegaps), και ανάπτυξη κειμένου (textdevelopment)
-Παρουσίαση ομαδικής εργασίας (20%)

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Jacob, M. & Strutt, P. English for International Tourism, Coursebook Longman
  • Mol, H. (2008) English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies, Coursebook, Garnet Reading
  • Hardwick, C. English for Tourism, British Council Specialist English [online] Available at: www.britishcouncil.org/professionals-specialisms-tourism-intro.htm
  • Journal of Tourism and Leisure Studies 
  • Journal of Sustainable Tourism
  • Journal of Travel Research
  • Longman Dictionary of Contemporary English
  • International Journal of Researchin Tourism and Hospitality
  • A selection of topics from the LCCI Spoken English for Tourism Syllabus (at the professor’s discretion)
  • Selected material from textbooks, newspaper articles, journals, brochures, advertisements, tourist information leaflets (at the professor’s discretion)