ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Oι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος αναμένεται:
- να είναι ικανοί να αναπτύξουντην ικανότητα κατανόησης και χειρισμού του επιστημονικού αγγλικού λόγου, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επικοινωνιακές και ακαδημαϊκές ανάγκες τους σε περιβάλλον εργασίας Διοίκησης Τουρισμού.
- να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά διατυπώσεως και συνθέσεως της Αγγλικής επιστημονικής γλώσσας και ειδικότητάς τους και να κατανοούν την αγγλόφωνη βιβλιογραφία της Διοίκησης Τουρισμού.
- να αναπτύξουν δεξιότητες συγγραφής βιογραφικού σημειώματος, εταιρικής ανακοίνωσης τύπου, εμπορικής αλληλογραφίας (γράμμα προσφοράς προϊόντος, παραπόνων, αναφορά προόδου εργασιών), εξάσκηση σε δημόσια συζήτηση, λήξη συνεντεύξεων, χρήση ορολογίας τουριστικών επιχειρήσεων: ξενοδοχεία, εστιατόρια, τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες και συνεδριακά κέντρα, ανάλυση casestudies.
Οι φοιτητές θα πρέπει να εξασκούν τις γλωσσικές δομές που απαιτούνται για αυτές τις δεξιότητες.
Γενικές Ικανότητες
- Ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό και διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης , δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και πολυπολιτισμικότητα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η διδακτέα ύλη καλύπτει θεματολογία της ειδικότητας των φοιτητών:
- Advantages and Disadvantages of Tourism
- Benefits from travelling
- Types of holiday
- Is eating in a restaurant a relaxing experience?
- Our rights when eating out
- Food Consumption during vacation
- New York Cafés
- Docklands turns its attention to tourism growth
- World Tourism Organization (general outlook)
- Day tours
- Information about some islands
- Different Generations in the Western world
- Responding in an interview
- Curriculum Vitae
- Vegetarianism
- Food for thought
- To tip or not to tip
- Vocabulary of foods and beverages
- Writing a research paper
- Δίνεται φάκελος σημειώσεων (reader) με συμπληρωματικό υλικό -θεωρία και ασκήσεις –και διάφορα φυλλάδια (handouts) με κείμενα ειδικότητας και ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. Επίσης το βιβλίο Reviewing English Grammar.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η θεωρία του μαθήματος αξιολογείται με:
-γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει χορήγηση ερωτηματολογίων που καλύπτουν όλη την ύλη του κάθε μαθήματος και αφορούν σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (multiple-choice), σωστού-λάθους (true-false), συμπλήρωση κενών (fillinthegaps), και ανάπτυξη κειμένου (textdevelopment)
-Παρουσίαση ομαδικής εργασίας (20%)
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Jacob, M. & Strutt, P. English for International Tourism, Coursebook Longman
- Mol, H. (2008) English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies, Coursebook, Garnet Reading
- Hardwick, C. English for Tourism, British Council Specialist English [online] Available at: www.britishcouncil.org/professionals-specialisms-tourism-intro.htm
- Journal of Tourism and Leisure Studies
- Journal of Sustainable Tourism
- Journal of Travel Research
- Longman Dictionary of Contemporary English
- International Journal of Researchin Tourism and Hospitality
- A selection of topics from the LCCI Spoken English for Tourism Syllabus (at the professor’s discretion)
- Selected material from textbooks, newspaper articles, journals, brochures, advertisements, tourist information leaflets (at the professor’s discretion)